2011-01-07

Jag har ingen lust att lägga mig men jag ska göra det ändå. Jag är alltså trött... men jag vill göra något kul... ute. Äh, jag vet inte. Jag behöver kanske bara sova... eller äta en sockerfri chokladkaka... eller läsa en bok... eller köpa sytråd, lära mig hur min symaskin fungerar och lägga ner byxbenen på mängder av jeans. Säger man "lägga ner"? Om man lägger upp byxor så borde det ju heta att man lägger ner dem också. *ha, ha*. Jag har fått längre ben av allt tränande så nästan alla mina jeans är för korta. Helt sjukt egentligen att man kan gå från 28/32 till 26/34 bara av att träna. Jag hoppas att jag känner mig starkare snart så att jag kan hoppa... eh, kliva på Wii-brädan igen och svettas. Fast jag svettas inte så förfärligt mycket... det är värre när jag skottar. Jag lär ju ha fått lite påbättring på armmusklerna efter den här vintern.

Hm, märker du också att jag försöker förhala sovandet genom att skriva om allt möjligt? Jag känner mig lite småhungrig... bäst att lägga sig ändå innan det blir värre. Imorgon får jag kanske smaka någon av lussebullarna som morsan bakade tidigare idag. Jag har redan provat två... men det vore trevligt att få några till. *he, he*