2000-02-23

Det har varit en ganska lugn dag idag. Jag har mest suttit och läst min bok. Nu sitter jag och försöker fundera ut något sätt att slippa den hemska smak jag har i munnen. Jag åt mat tidigare ikväll som innehöll mycket vitlök... och då menar jag verkligen mycket. Ingenting verkar göra saken bättre. Jag får väl stå ut med det helt enkelt. Men jag kan just tänka mig hur det kommer att kännas i munnen imorgon när jag vaknar... *urk*.

Båda mina föräldrar är förkylda. Ordentligt förkylda med hög feber osv. Det är bara jag som är frisk just nu. Roger håller på att hämta sig från sin dunderförkylning som han hade för någon vecka sedan. Fantastiskt nog så blev inte jag smittad. Och med all den vitlök jag ätit idag kommer jag nog inte bli förkyld den närmsta tiden i alla fall... *skratt*.