2000-02-25

Jag har skickat in min svenskauppgift. *puh*. Skönt att ha det gjort. Nu kan man vila och pyssla med något annat. Kanske ta en liten tupplur innan Roger kommer? Nja... då måste jag ställa klockan så att jag inte sover för länge.

Kläderna jag beställde i måndags har kommit. Jag ska ner till Posten senare ikväll och hämta ut paketet. Jag undrar bara vad det är som saknas... för summan stämmer inte med vad jag beställde. Antingen är det de två byxorna eller underkläderna. Trist. Men så är det tyvärr. Man kan inte förvänta sig att allt ska fungera perfekt (fast oftast brukar det göra det). Det enda knasiga som jag varit med om var när jag förra året beställde några kläder från ett företag på Internet. Jag fick en del plagg, de andra blev restnoterade. Jag fick information om ny leveransvecka... men sen hände ingenting mer och jag orkade inte skriva och fråga heller. Inga kläder dök upp i alla fall.