2000-02-10

Skulle träffa de andra i "klassrummet" idag vid elva. Vi kom inte fram till speciellt mycket mer än igår. Nåväl, det finns inget att göra åt det.

Jag mår inte bra idag. Sov hemskt dåligt inatt. Som det känns nu så klarar jag inte av att åka till psykologen imorgon. *suck*. Fan, jag orkar inte med någonting längre. Det är för mycket på en gång. Pluggandet, psykologen imorgon, centrum på lördag, kommunalt åkande till fest på söndag. Någon gång under min levnadstid måste jag ha känt en alldeles för hård press... krav... stress. För hur kommer det sig annars att jag inte klarar av trycket? Vad då för tryck egentligen? Det är ju så kallade "normala" krav som man ska kunna uppfylla. Men det funkar helt enkelt inte för mig. Jag tror att det är anledningen till att jag har sovit så dåligt den senaste tiden. Jag sover inte lika djupt som jag brukar, utan vaknar upp flera gånger under natten och kollar på klockan. Och hela tiden surrar tankarna i mitt huvud... om allt jag ska hinna med att göra.