2000-02-02

*gäsp*. Ursäkta, jag är en aning trött. Vi har just kommit hem. Allting gick bra. Ett tag i början kändes det som att jag skulle ha behövt ta en Xanor till, men sedan mådde jag bättre. Showen var underbar. Två och en halv timme bara flög iväg. Jag tyckte partierna utan musik var bäst. Då hörde man verkligen deras steppande... rytmen... wow. En rolig grej: vi kände de som hade platserna bredvid oss. Det var några stycken från farsans förra jobb. Jag har jobbat med dem förut under flera somrar. Jag pratade lite med en av dem. Han ställde olika frågor om vad jag gjort hittills osv. Kändes en aning pinsamt eftersom jag inte hade någon lust att dra igenom historien om panikångesten och så. Nåväl, det var kul att se dem i alla fall.

Nu ska jag sätta mig vid TV-n, käka en havreboll (det godaste som finns) och värma mig intill Roger. Sen är det dags att sova.