2000-02-07

Fan, kom just på att jag har missat Arkiv X på TV4. Toppen... Jag fick ett vykort från farsan idag. Det är bara +25 grader på Cuba. Usch, jag längtar till sommaren. Vill inte vara med om denna kalla, mörka, trista tillvaro längre. Lyssnar på en deppig låt på radio och känner mig allmänt nere.

Roger tjatar jämt om att jag ska göra en Metallica-hemsida. Jag har börjat lite... men det är så mycket som ska fixas till den. Och det knepigaste av allt är förstås bilderna. Måste skriva till den officiella Metallica sidan och fråga hur det är med copyright på bilder och så. Det vore lite trist att ha en sida om en grupp... utan foton på artisterna. Fast sidan ska nog inte ta upp så mycket om dem (de flesta vet ju vilka det är). Nej, det blir väl mer som en mötesplats med diskussionsforum, chat, frågeformulär, kanske tävlingar... Lite information om vilka skivor de har gjort kan man klämma in... sen får det räcka... tror jag.