2000-02-19

Roger ligger på soffan och sover. Vi ska kolla på en film som börjar om en halvtimme. Har ingen aning om den är bra. Förmodligen inte... den är från 1980. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Jag håller på att ladda ner ett speldemo från Internet. Om jag gör något annat på datorn under tiden så tar det bara längre tid för nedladdningen.

*ha, ha*... jag knappar runt bland radiostationerna och hittade en gammal härlig låt. Vad är det de sjunger... "It's raining men". Nehej, nu spelar de en dålig låt, dags att söka vidare efter något bättre. Ah... tillbaka till Power Hit Radio där de spelar Bomfunk MC's - "Freestyler" just nu.

Väderprognosen på TV3 lovade mer sol imorgon. Hoppas verkligen det. Men jag tyckte också att de sa något om nordvindar... *brr*. Ja, just det. Jag borde ringa psykologen också. Jag skulle ju ha gått... hm... när var det? Förra veckan...? Nåväl, jag mådde inte alls bra så min morsa ringde och avbeställde tiden (jag klarade inte av att ringa, tyckte att det var alldeles för pinsamt att avbeställa tiden en andra gång). Morsan bad i alla fall att psykologen skulle ringa upp mig för en ny tid. Men tydligen så gör hon inte sånt för jag har inte hört något från henne. Om jag minns rätt så har hon telefontid på måndag vid tio. Jag får väl ringa då...