2000-02-17

Usch, det känns som att jag har pluggat hela dagen. Det har jag nästan gjort också, med undantag för några pauser då och då. Jag var igång redan imorse vid klockan sju. Jag kommer förmodligen att drömma om kapitalistiska marknadsekonomier, inflationer, högkonjunktur och allt annat jag har läst idag. Hrm. Solen sken tidigare på förmiddagen... vad trevligt. Kanske det var vackert väder hela dagen? Vad vet jag, jag satt försjunken i samhällskunskapsboken.

Borde nog gå och handla idag. Får se vad Roger säger när han kommer... om han kommer. En bra idé är också att titta efter om man har några pengar att handla för.

Igår när vi var på föreningen fick jag ett brev som var adresserat till mig. Det var från en kille som bl.a. hade några tips och funderingar. Om du läser det här: tack så mycket. Det stämmer nog en hel del av vad du skrev. Det är ju alltid lättare för andra personer att se hur saker och ting ligger till. Själv så är man mitt uppe i det och upptäcker inte alltid vissa saker.