2000-02-21

Jag har beställt kläder via Internet. Det är bara några plagg som kan vara bra att ha hemma. Ett par sköna bomullsbyxor t.ex... och så lite underkläder. Väldigt bekvämt att handla på det här sättet. Enda nackdelen är förstås frakten man måste betala. Och efter de erfarenheter jag har haft så beställer jag aldrig byxor via nätet (de jag har beställt nu är ju bara för hemmabruk och dessutom en storlek större än vanligt). Byxor måste man prova i affär för att se att de verkligen passar.

Jag hade tänkt lägga mig vid tolv ikväll (inatt?). Sedan ska jag upp vid åtta eller nio på morgonen och läsa.

Roger berättade tidigare idag att vi ska på bröllop den 17:e juni. Ja, jag hoppas att jag får följa med i alla fall... hrm. Det är en polare till honom som ska gifta sig och Roger ska vara bestman (eller vad det nu heter).