2000-08-01

Nu är vi tillbaka. Jag tog ingen mer Xanor innan vi åkte. Men det var nära att det behövdes en nu. Varför? Jo, på väg hem från Cartagena hade de andra världens jävla diskussion om hur sakta man får köra på en motorväg. Jag kände bara att: "snälla, släpp ut mig"... Jag mådde så jävla dåligt. Så nu tänker jag verkligen inte följa med dem någonstans. Förresten gick vi inte så mycket i Cartagena. "Gamlingarna" tyckte att det var alldeles för varmt. Vad fan, det här är Spanien... det ska vara varmt! Som om det inte räckte med tråkigheter för idag så tjafsade jag med en jävla mimare på en gata inne i stan. Han ville att jag skulle ge honom pengar, för han trodde nämligen att jag hade fotat honom, när jag i själva verket tagit ett kort på husen och gatan längre bort. Tror han verkligen att jag vill ha ett kort på honom? Hrmpf! Jag sa... något åt honom på spanska och sedan gick jag bara vidare.

Nu ska jag försöka få i mig lite middag. Sedan tänker jag gå och lägga mig. Jag har inte lust att umgås med någon just nu. Hm... ja, kanske grannens snygga son. Men jag skulle aldrig våga gå över och prata. Jag är ju så nervös att jag knappt kan säga hej när vi möts i trappan.