2000-08-02

Sådär, då var lunchen avklarad. Jag funderar på om jag ska ut till stranden imorgon. Om farsan kör hem mig efter ca en timmes solande så skulle det vara jättebra. Då kan jag duscha och tvätta håret sen. Imorgon på kvällen kanske vi bara ska till centrumet som finns inom gångavstånd, och sätta oss ner vid någon restaurang och beställa dricka och lyssna på de som sjunger karaoke. Det klarar jag nog av utan Xanor (hoppas jag).

Idag behöver jag kanske inte ta någon Xanor. Än så länge mår jag bra och jag ska inte följa med till Cabo de Palos.

Ja, just det. Jag måste gå och posta vykort nummer fyra till min vän. När hon får det är jag kanske redan hemma i Sverige... men vad spelar det för roll? Hm, ska jag gå nu? Nej, jag har just ätit och det är ganska varmt ute. Jag går lite senare med morsan.

Jag önskar att jag hade en spansk TV-kanal hemma i Sverige. Det skulle vara mycket bättre än den där franska som man ändå inte förstår något av. Nåväl, jag får nöja mig med att kunna lyssna på spanska radiostationer via Internet.