1994-11-19

God morgon. Kom hem 02:30 igår. Story: Filmen var ganska bra. Det var knappt att vi fick biljetter eftersom "C" och "L" var försenade. Filmen började 21:00 och slutade 23:00. Efter det åkte vi till T-Rådmansgatan, och till ett ställe som heter Svea bar. Först kom vi inte in eftersom vakten sa att det var fullt. Ändå kom det ut folk hela tiden. Till sist gav han med sig och släppte in oss. Vi gick nerför en trappa till garderoben där vi lämnade våra ytterkläder. Jag visste ju inte att vi skulle någonstans efter bion så jag hade en stickad tröja på mig. Jag tog av den och var bara i t-shirt eftersom det var så varmt. Där nere fanns det en bar och en massa bord och stolar. Efter ett tag hittade vi några platser. Vi beställde en starköl var. Jag har aldrig varit på ett tråkigare ställe. Det fanns bara två killar som var någonting att vila ögonen på.

Jag gick klockan 01:00. De andra stannade. Jag mådde urdåligt. Trodde att jag skulle spy varje sekund. Jag mådde dåligt hela resan hem, utom på bussen då jag sov. Jag träffade "F" och "D" vid Danderyds sjukhus. Jag såg "R" också. Hmm... var är resten av klassen? (det verkade ju som att alla var ute denna dag...). Efter min lilla tupplur på bussen mådde jag faktiskt bättre. När jag kom hem slängde jag mig i sängen och somnade bums. Ja, efter att jag hade borstat tänderna.