1994-11-29

Hej. Tillbaka. Lite sent va? Nej, men morsan och jag åt på Pizza Hut efter filmen. Filmen hette "Fritt fall" fast det kanske jag har skrivit förut? Nåväl, den var ganska bra. På dagiset gick det också bra. På bussen hem satt det en ganska snygg kille bakom mig som lyssnade på en superbra technolåt. Mhm... Han åkte tyvärr vidare.

Jo! Jag har fått flera brev. Sex... nej, sju stycken. Ett var från Roger och ett var från en 35-åring. Det betyder alltså att jag har fått fem nya att skriva till. Totalt blir det 13 stycken jag skriver till. Åh nej! Olyckstalet! Snälla, säg att jag får fler nya brevisar!

Nu ska jag se om det finns något sevärt på TV. Jag återkommer förhoppningsvis senare om jag kommer ihåg. Jo! Hämtade pengar på posten och smycket från Ur&Penn. Kunde inte låta bli att köpa ett annat smycke också.

Nästa torsdag kanske jag ska till det dagiset där "P" går. Alltså med de barnen som jag var på Skansen med i maj. Det var ett tag sedan.