1994-11-24

Hej. Jag var tvungen att skriva igen. Har just tittat på MTV Europe Music Awards. Och vet du vad? The Prodigy vann ett pris för "Best dance act". Tjoho! För övrigt var det ganska tråkigt. Jo, Marusha presenterade en nomineringsgrupp. Tja, det var väl allt antar jag. Vad ska jag skriva nu då? Äh, någonting kommer jag väl på.

Just nu känner jag verkligen för att festa. Så imorgon ringer jag till "M" och hör med henne. Men hon vill säkert inte gå utan resten av gänget. Men kanske man kan fixa ihop alla då? Om det inte blir någonting av det så ringer jag "L". Och händer det inget då så får jag väl låta bli att gå ut den här helgen.

Imorgon ska jag tvätta håret. Intressant va? Åh... det går inte att beskriva känslan jag får när jag dansar till en bra låt. Helt underbar! Bäst blir det när man verkligen känner rytmen i låten. En grupp som lyckats bra med rytmen är Real 2 Reel. När jag hör någon av deras låtar får jag en sådan energi. Mmm...