1994-11-21

Hej. Dagens såpopera: Missade bussen, kö på motorvägen, trängsel på tunnelbanan, stopp i trafiken vid Alvik. Ändå var jag bara tio minuter försenad. Allmänt om dagen: alla var trevliga men jag vantrivdes ändå. Imorgon ska jag säga till syo att jag inte vill ha praktikjobbet. Skit samma.

Idag kom det tre svar på min annons. En kille som skrev bor i Lund. Han skriver att han har exakt samma intressen som jag. De andra två verkar väl inte vara så tokiga de heller.

Jag funderar på att ta hål i näsan. Men jag är inte riktigt säker än. Jag tycker att man måste ha en ganska skaplig näsa. Och jag vet inte om jag har det. Vi får väl se vad jag bestämmer mig för. Det kostar bara 60 kr vid ett ställe inne i stan. Självklart måste man betala för ringen eller pärlan man ska ha i näsan. Gud! Vad kul det låter!

Imorgon vill jag ha många svar på min annons! Ja, inte för många förstås. Det skulle bli alldeles för svårt att försöka svara på alla. Imorgon är det tisdag. Oj! Jag måste skriva till Roger.

I helgen ska jag alltså ut på något PARTY! I wanna feel the vibes... I wanna see some guys... hm... det rimmade inte så bra. Nåväl, skit i det. The party mood is ON!