1994-11-23

Hello. Har tittat på en urdålig film på Filmnet. Jag är ganska trött men vill ändå inte sova än. Jag tänkte skriva upp att just nu är mitt hår 43 cm. Otroligt va? Med tanke på att jag klippte mig så kort i januari. Jag hade bara till hakan då. Jag funderar på vad jag ska göra nu: sova, skriva eller lyssna på freestyle? Jag tror att jag ska skriva ett tag så får vi väl se om jag vill lyssna på freestyle innan jag sover.

Ute blåser det som sjutton. Det är ett riktigt höstväder trots att det är vintermånad. Oj! Det knakar i huset. Så starkt blåser det. Imorgon när jag stiger upp väntar ett berg av disk på mig. Väldigt trevligt. Nej, men kom igen nu! Jag är 18 år och utsvulten av brist på kärlek från det motsatta könet. Jag träffar ju nästan inga killar alls. Och de jag har träffat hittills har varit snälla, omtänksamma, trevliga, normala killar. Det är väl okej, men... jag vill träffa en häftig, kul, snygg och i mina ögon sexig, totalt helcrazy kille.