1994-11-15

Intervjun idag gick bra. Det var mest syo och "chefen" som pratade. Alla på stället verkade vara jättesnälla. Så jag ska börja på måndag. Kul! Halva tiden ska jag sitta vid telefonväxeln och ta emot samtal. Ännu roligare.

Jag vill ut och roa mig. Be a little CRAZY! Ska ringa "M" på torsdag. Undra vad som har hänt med "M2" från Södertälje. Han skrev att han gärna ville träffa mig, så jag skrev tillbaka att det gick bra. Det var ett tag sen... Äh, skit samma. Idag postade jag ett brev till "A" och till TV3:s text-TV. Förra gången jag skrev in var det 36 sidor på män som sökte kvinnor och 8 sidor på kvinnor som sökte män. Nu är det bara 9 sidor på män som söker kvinnor. Men det är gratis till den 3/12 så varför inte ta chansen? I helgen ska jag sitta hårmodell, gå på bio med "L" och "C" och gå ut med gänget. Hoppas bara att inte något annat dyker upp.

Jag behöver förresten nya vinterskor. Mina gamla luktar, är obekväma och känns som stenar på fötterna.