1994-11-27

Hej igen. Blev avbruten förut och glömde fortsätta med skrivandet. Jag har nyss tittat på "Total Recall" från 1990 med Arnold. Filmen var jättebra.

En annan sak... min annons kom in förra veckan på onsdag. De skriver att annonser ligger kvar i en vecka men det stämmer inte riktigt för jag kollade igår och då fanns den kvar. Jag har skrivit brev till alla nu men skickar bara till "P" och "A". De andra kan få vänta några dagar extra. Jag kom på en annan sak... på torsdag ska jag ringa "M" klockan tolv, men jag ska också träffa kuratorn och syo på St: Göran. Hmm... vad ska vi göra då? Först ska jag träffa kuratorn. Jag kan ju alltid säga att jag ska till tandläkaren. Men å andra sidan kanske det inte tar så lång tid hos kuratorn. Jag hoppas att inte syo knackar på efter att ha pratat med kuratorn. Äh, nu skiter vi i det.