1994-11-20

Hej. Har just tittat på "Eldstorm". Ganska bra faktiskt. Nu måste jag sova. Ska till jobbet imorgon. FAN! Jag hatar det här! Jävla skit! Jag hatar skolan, jag hatar jobbet, jag hatar mina kompisar, men framför allt hatar jag killar. När ska jag träffa en snygg, trevlig kille som jag älskar och han älskar mig? Nu har jag ju fått höra från två killar vad de tycker om mig. Vacker och söt.

Just nu har Prodigy efterfest på "Le Garage". Jag önskar att jag kunde vara där. Nästa fredag eller lördag ska jag ut. Ensam eller med sällskap.

Hoppas att jag får några svar på min annons imorgon. Idag när jag lyssnade på radion slog det mig plötsligt: när jag begravs vill jag att de spelar Ice MC:s "It's a rainy day". Den har ju orgelmusik i sig, så det skulle passa perfekt.

Snälla... mitt hjärta skriker sig hest efter lite kärlek. Jag har en hunger i mig som växer sig starkare sekund för sekund.