1994-11-30

Hej igen. Sitter i badet. Det var inte särskilt mycket post som kom idag. Ett brev. Till mig! Från "A"! Jo, jag har skippat en från igår, så nu är det totalt 12 stycken. Oj! Nu ringde telefonen! Men det kan inte vara morsan för hon vet att jag badar. Då finns det andra alternativ: farsan, "L3", "L", "M" eller de killar jag gett ut mitt telefonnummer till. Hrm... jag hoppas verkligen att det inte var "N".

Min gudmor vill köpa en CD-skiva åt mig, så jag ska skriva upp några exempel. Hmm... vilken skiva ska jag ha? Det är tål att fundera på. Ja! Självklart! Mina tankar var låsta i samlings-CD:na men vad jag vill ha är ju E-type eller Look Twice! Där har vi det!

Imorgon ska jag träffa kuratorn och syo. Jag ska försöka göra det så kortfattat som möjligt så att jag hinner hem i tid. Och så att jag hinner ringa "M" åtminstone före 13. Nu ska jag tvätta håret. Vi får se när jag återkommer.