2010-07-01

Idag var Mårten här en sväng. Vi åkte runt lite och jag passade på att handla käk. Jag köpte ryggbiff... två små skivor kostade 67 kr. Det är hemskt dyrt men jag äter hellre något som är gott än något som smakar apa. Dessutom köper jag väldigt sällan kött... eller annat färskt för den delen. Jag är ju storkonsument av färdigrätter. Men eftersom Mårten hade varit snäll och gjort Coleslaw till mig så tyckte jag att det skulle passa bra med en fet, blodig biff till.

Jag ska vara uppe länge ikväll för jag bleker tänderna. Mårten tycker att mina tänder ser vitare ut men jag har inte märkt någon skillnad. Jag har gjort av med 5 sprutor, har bara 3 kvar. Ja, gelen kommer i sprutor som man sedan trycker ut i skenorna. Inte så värst avancerat, det är bara svårt att dosera. Ibland blir det för mycket, ibland för lite...