2010-07-19

Nu sitter jag på biblioteket i Los Alcázares och surfar med wi-fi. Mårten sitter bredvid mig och ser lite trött ut. Jag hann ladda upp hela dagboken... även om det var en jäkla massa klippa ut och klistra in. Jag har 137 mail attt kolla igenom men de kan jag kolla i lägenheten... har ju redan laddat ner dem till mailprogrammet. Nu ska Mårten och jag kolla lite nyhetssidor och om Mårten inte har något emot det så finns det uppdateringar till datorn att ladda ner. Dum som jag är glömde jag ta med mig TomTom. Han behöver också uppdateras med hur satelliterna har flyttat sig o.s.v. Jag vet fortfarande inte om jag kan fixa Internet eller inte... så for now: Hasta luego! Jag återkommer... kanske om två dagar... eller nästa gång Mårten och jag besöker biblioteket. Apropå biblioteket... de har öppet till midnatt på vardagarna. Toppen! Hej så länge!