2010-07-22

Vi har varit i Carrefour i Cartagena och handlat. Jag köpte mer färdigmat och även majskakor... som riskakor fast gjort av majs. Jag vet inte om det är gott men det var extrapris så jag passar på att testa. Det var en kille här från kontoret samtidigt som hantverkaren. Han såg min dator och berättade att det finns någon i området som har ett olåst wi-fi. Jag ska kanske söka efter nätverk... fast vi bor lite i utkanten så det är inte säkert att det fungerar. Man vet ju inte heller när folk surfar. Känns lite taskigt också att sno någons bandbredd.

Mårten har just duschat. Han ser ut som en kokt kräfta. Inte på grund av duschen utan att han satt ute tidigare idag... i skuggan. Jag var också ute en stund när jag torkade håret och jag fick också färg... fast jag blev mest brun. Nu är det väl dags att äta, fast jag är inte speciellt hungrig. Jag hade tänkt käka tostados med ost men jag skiter i det. Tar kanske bara en yoghurt... eller lite chips.