2010-07-14

Jag vet inte exakt var vi är... jo, vid Frasses Hamburgare. Jag vet i alla fall att vi har passerat Norrköping. Vi har stannat vid en Statoil för toabesök och fikapaus. Mårten tar en liten tupplur. Jag har lovat att väcka honom om 20 minuter.

Jag mår rätt okej just nu. Imorse tog jag en Xanor och en till innan vi åkte. Just det... jag ska ta åksjuketabletter var 12:e timme. Jag tog en vid 12:30, det betyder alltså att det snart är dags för en till. Jag ska göra som när jag var liten... eller yngre; skriva om vädret. Just nu är det +21 grader och det kommer några regndroppar. Det är lite småkyligt när det blåser.

Jag ska nog släcka boklampan nu. Det är några ungdomar som står och hänger vid en bil på parkeringen. De är ganska högljudda och lite... skumma. Polisen var här nyss men de har säkert åkt redan.