1993-06-07

Idag var ett rent helvete. Jag kom som vanligt till skolan. Gick in genom dörrarna, nerför trappan, genom ett par andra dörrar, nerför en trappa och in i gången där våra skåp är. Jag tog fram mina nycklar för att öppna låset på skåpet och upptäckte att det inte satt något lås där. Fan! tänkte jag. Nu är väl alla mina grejer borta. Men som tur var fanns allt kvar. Men det var konstigt tycker jag. Om någon från skolan skulle ta bort låset på något sätt skulle väl ändå personen kolla om det fanns något man kunde sno. T.ex. miniräknare eller böcker. Jag hade ju mina två miniräknare där. Jaha, så nu får jag ta och köpa ett nytt lås. Faan! Jag blir så jävla less på sådant här. Jag fick låna ett lås från "F" till imorgon. Jag kan också närmna att jag fick betala 12 kr i böter för böckerna jag lånat i huvudbiblioteket.