2010-01-24

Ännu en dag fylld med triviala sysselsättningar som TV-tittande och datorknappande lider mot sitt slut. Usch, nu låter jag som en gamling. Idag har jag liksom inte gjort nåt särskilt kul och nu är det dags att krama kudden... liksom. Hemskt. Bäst att vara sig själv kanske. *ha, ha*

Klockan är inte så värst mycket men jag är trött ändå. I och för sig så har jag varit trött hela dagen. Det blev en ganska sen filmkväll med Mårten. Det berodde inte på att filmerna var tråkiga eller så. Nej, orsaken var min mage. Jag hade köpt ett paket supergoda, sockerfria skumbollar av märket Linessa hos Lidl. Eftersom de var så goda tror jag att jag stoppade i mig 6 stycken. Fy fan alltså... snacka om gaser. Min mage var alldeles uppsvälld. Jag var tvungen att pausa filmerna flera gånger och springa på toa.

Jag har en öppnad kartong som jag funderar på att ge mina föräldrar och en oöppnad som Mårten kan få. Jag tänker hålla mig undan från Linessa-bollarna. När jag slår lite lätt på min mage just nu (ja, jag åt ett par bollar idag också) så låter den som en trumma... Fan, vilka frestelser man ska tvingas stå emot ibland. *skratt*. Och precis nu när jag ska få min mens också. Jösses.