2010-01-06

Skit, det snöar. Tar det aldrig slut? Knäppt uttryck egentligen... klart att det tar slut någon gång. Jag vet, jag "babblar" på igen. Välkommen till min hjärnas värld där miljoner tankar flyger förbi varje sekund. Min morsa undrar varför jag inte kan stänga av all tankeverksamhet precis som jag gjorde när jag vann över Mårten i testet där vi skulle tänka så lite som möjligt. Kanske för att det krävs en massa koncentration och jag kan bara göra det under en kort tidsperiod. Annars vore det häftigt om man kunde kontrollera det när man var i en jobbig situation där man har ångest. Men det lär nog aldrig hända. Jag kan öva, men det är svårt att veta om jag lyckas eftersom jag inte har någon elektrisk manick som mäter... det som ska mätas. Dessutom är det just det som är problemet när jag är i en ångestfylld situation; jag tänker för mycket... och känner efter för mycket.