2010-01-08

Jag klarade dagen utan att ta Xanor. Jag mår inte särskilt bra efter att ha flängt runt över hela Stockholm med Mårten. Stackars bilen mår inte heller bra. När vi var på ICA Maxi Nackas parkering så upptäckte jag att avgasröret hängde längre ner än det brukar. När Mårten kollade efter var problemet låg så lossnade hela röret!

Nu ska vi sova så att vi orkar med något imorgon. Om du undrar så sover Mårten i min bäddsoffa och jag sover såklart i min egen säng. Nu har jag också ett supervarmt täcke som jag fick i julklapp från mina föräldrar, så jag behöver inte frysa längre. Det är inte särskilt varmt i min lägenhet. Ca 21 grader i luften och 10 på golvet. Det blåser in kall luft på flera ställen längs golvet så jag brukar försöka täta med olika grejer... men det är ändå kallt.

Orkar inte skriva mer nu. God natt!