2010-01-17

Fåglarna sover tätt intill varandra på den översta pinnen. Jag ska också sova snart. Har känt mig trött och hängig större delen av dagen. Att träna med Wii gick okej men det kändes inte lika kul som vanligt. Idag förbättrade jag i alla fall mina kung fu moves. *ha, ha*. Men det är inte så lätt för det är en liten fördröjning från kontrollerna till enheten. Alltså måste jag beräkna hur mycket tidigare jag måste slå för att det ska bli rätt.

Nu ska jag gå och göra min vanliga kvällsrutin: ta bort diverse dagkräm med ansiktsvatten, borsta mellan tänderna med en liten specialborste, borsta tänderna med vanlig tandborste, applicera ögonkräm och nattkräm, gå på toa, byta om till nattlinne och till sist en massa Lypsyl på läpparna så de inte torkar ut under natten. Sedan är jag redo att sova. God natt!