2010-01-12

Jag fick just en inbjudan till en VIP-fest. Tyvärr tror jag inte att jag kan gå på den för det är en tjejkväll. Vem ska jag ta med mig? Morsan? Vi får se hur det blir. Jag kan ju i alla fall fråga om hon har något planerat den dagen. Jag förstår inte vitsen med tjejmingel. Varför ska man klä upp sig som fan och sedan bara umgås med tjejer? Är det för att alla ska känna sig mer avslappnade? Det tror jag knappast... Kvinnor ska alltid syna varandra från topp till tå och snacka en massa skit när de egentligen kanske bara önskar att de hade det som den andra har... eller att de är osäkra på sig själva. Sorry, men jag har inte haft så många tjejkompisar och de jag haft har inte alltid varit världens bästa precis så jag kanske har en lite snedvriden bild på hur folk egentligen är.

Jag analyserar kanske för mycket. Men jag vill bara veta hur folk är funtade. Ta t.ex. när jag är ute och dansar. Tjejer som ser ut att vara riktiga bitches (ursäkta uttrycket) dansar alltid in i mig (ganska hårt oftast) eller precis intill mig nästan som om de säger till alla killar att "hej, kolla på mig... jag är mycket bättre". Senast när Mårten och jag var ute kollade jag om andra tjejer blev behandlade på samma sätt. Jag såg två stycken som var av det lite rundare slaget och trots att de dansade mitt i smeten så var det ingen som armbågade sig in i dem.

Äh, jag vet inte vad tjejer har emot mig. Det är kanske mina feromoner (*ha, ha*) eller något för även om jag ser ut som skit och mår skit så är tjejer elaka. Samma sak med djur. Honor gillar inte mig. Om en katt eller hund kommer fram till mig så är det i 99,9% av fallen en hanne.