2010-01-05

Är det redan den 5:e? Dagarna går alltså även fast jag har tråkigt. Jag steg upp klockan åtta idag också. Visst känns det bra att ha gjort allt ganska tidigt. Men jag vet ju inte vad jag ska fylla resten av dagen med. Det är nästan så att jag borde leta upp mina gamla virknålar eller lära mig sticka igen (har glömt bort hur man gör)... en halsduk eller så. Jag måste göra någonting. Orkar inte med att den ena dagen ser precis likadan ut som den andra. Imorgon ska jag bada och tvätta håret så det blir i alla fall lite omväxling. På torsdag får jag besök av Mårten. Vi har inget särskilt planerat vad jag vet... förutom att vi ska till Kista och lämna tillbaka en hood som inte passade mig. Jag köpte en small men den var alldeles för stor och ju mer jag tittade på hooden desto mindre gillade jag den. Förhoppningsvis går det bra att lämna tillbaka den... om inte får man kanske ett tillgodokvitto eller liknande. I värsta fall borde jag åtminstone få byta till en mindre storlek.