2010-01-21

God morgon. Vi ska iväg snart och åka runt till olika delar av Stockholm, bl.a. Kungens kurva, Huddinge, Tumba och Tyresö. Jag har tagit en Lergigan, Xanor och åksjuketablett för jag mår lite sådär. Igår bjöd Mårten på kaffe och jag har konstaterat att jag aldrig mer kan dricka kaffe med koffein. Ett tag kändes det som att panikångesten skulle bryta ut och det var inte alls kul. Men vi satt och tittade på film då så jag kunde koncentrera mig på annat, först Terminator Salvation och sedan en film från 2008 som heter The Children. Den senare kan jag verkligen rekommendera, jag gav den nästan 4 av 5 i betyg.

Nu ska jag fixa ihop bäddsoffan och sedan göra mig i ordning. Jag skriver kanske fler inlägg senare idag från mobilen om det händer något intressant eller bara för att skriva av mig lite.