2010-01-01

Hela dagen igår var bara skit. Jag hade hellre betalat ett par hundra för att gå ut någonstans... eller bara dragit täcket över huvudet och sovit. Vilken jävla pissavslutning på året... alla verkade vara på dåligt humör hela dagen och Mårten var stressad och irriterad för att bilen lade av. Jag mådde redan dåligt på morgonen och fick ta flera Xanor till senare för att klara av dagen och att åka iväg. Halvvägs till norrortsleden så konstaterade vi att bilen inte gick att köra med så vi fick ta oss i snigelfart till en bensinstation och hyra en bil. Jag hittade ett par kläder på rean, det var väl det enda roliga. Fråga mig inte vad vi gjorde resten av dagen och vad vi åt hos mina föräldrar för jag kommer inte ihåg något. Det enda jag minns är fyrverkerierna som Mårten och jag tittade på vid Skeppsbrokajen.

Idag ska jag försöka få timmarna att gå och sedan lägga mig och sova i minst 15 timmar.