2010-01-10

Jag är mitt uppe i flyttandet av gamla inlägg hit. Har nu kommit till perioden då det började strula i mitt förhållande med exet. Han hade ljugit om en så liten grej (att han slutat snusa, men egentligen fortsatt), men det räckte för att min tillit till honom försvann. Ljuger man om en sak så kan man ljuga om annat. Det var ingen rolig tid, kändes som att allting vändes upp och ner. Nåväl, ska inte älta i det gamla. Jag trivs bra som singel och det senaste jag hörde är att mitt ex har en 3-årig dotter. Till mig sa han förut att han inte heller ville ha barn, men tydligen har han ändrat sig. Hur jag fick höra att han har barn? Det var en vän till honom som sagt det till en annan vän som sagt det till min gamla vän "L". "L" berättade det för sin mamma och hon i sin tur sa det till min mamma som sedan sa det till mig. Varför denna information reste en så lång väg har jag ingen aning om. Och varför tror folk att jag skulle vara intresserad av att veta detta?