2010-02-26

"Espresso Macchiato - Espresso fläckad av krämigt ångspunnen mjölk". Låter det gott? Tycker inte jag... men i ICA Maxi Solna kan man köpa det om man vill.

Mårten och jag har just kommit hem. Vi ska äta och sen ska jag bada. Efter det ska vi se en film vi har hyrt. Jag vet att det är sent men mitt hår måste ändå torka så man kan lika gärna se "Fragments". Det är sådär med ångesten idag. Jag har inte tagit någon Xanor så hela dagen har känts jobbig... men jag har stått ut i alla fall.

Jag har förresten vunnit i en tävling! Imorgon är det en fest med en känd artist som Mårten och jag ville gå på (gå på festen alltså... inte artisten). Tyvärr kostar det 200 kr så vi var ganska inställda på att inte gå. Tidigare idag vann Mårten inträde dit. "Wow, vad kul" tänkte vi. Ett par timmar senare ringde min mobiltelefon. Det visade sig att jag har vunnit en "meet and greet" med artisten! Jösses, vad nervöst! Och kul förstås!!!

Nu ska jag äta innan köttbullarna kallnar. Ska ta en Losec också.