2010-02-02

Mårten är på väg hit... och jag mår skit. Nej, jag är bara nervös inför kvällen. Vi ska till ett event på ett ställe där vi aldrig har varit förut. Samtidigt som det är kul att utforska nya lokaler så känns det jobbigt. Var ska man stå, finns det någon liten lugnare hörna dit man kan gå undan (på Café Opera t.ex. så är det rätt lugnt på övervåningen där garderoberna är, finns en soffa man kan sitta i och pusta ut), hur många kommer dit, var är toaletterna, kan man få gratis vatten... hm, det låter lite fånigt nu när jag läser det... men det är så det känns tyvärr.

Jag ska dricka lite Resorb nu för min mage bubblar en del (nervositet). Xanor tar jag om någon timme när jag kommit hem till min lägenhet. Vet inte om jag ska två eller tre stycken (jag har tabletter på 0,5 mg)... jag börjar med två och så tar jag en till senare om jag tycker att det behövs.