2010-02-06

Nu ska vi se vad jag minns från igår. Först skjutsade Mårten morsan och mig till le Bon Palais. Det var tjejkväll så Mårten gjorde annat medan vi drack gratis bubbel och åt diverse tilltugg. Jag mådde väl sådär. Sen lämnade jag kvar morsan, tog min goodiebag och gick ut till Mårten och så åkte vi till Laroy. Där var det skittråkigt och inte såg man till några goodiebags. Överallt fanns det dock cupcakes som såg enormt onyttiga ut. Kön till garderoben var jättelång och alla som jobbade där var otrevliga så Mårten och jag drog till klubben Pure. Där var det ganska dött. Jag drack en gratis drink bestående av Absolut Pear och Sprite. Vi borde kanske ha stannat där för på Café Opera (som var sista anhalten) så var det halvfullt med folk och lagom trist. Det enda positiva var att jag mådde bättre senare under kvällen.

Folk vet tydligen inte hur man hälsar på mig. En ung brat (kille) kom fram till Mårten och skakade hand med honom och sa något om att han sett Mårten någonstans runt Stureplan sprutandes champagne. Mårten sa att det inte var han, men killen trodde inte honom. Killen skakade inte hand med mig... men när han gick så klämde han mig på rumpan!

Har inte tid att skriva mer nu, vi ska iväg till olika second hand-affärer.