2010-02-22

När jag vaknade imorse så var det -21 grader ute. Fy fan vad kallt...

Jag har städat idag. Det får räcka som träning eftersom det tog nästan två timmar att dammsuga alla ytor. Fåglarna har fått sallad och nytt vatten... så vad ska man hitta på att göra nu då? Jag har ingen lust att börja läsa en bok. *gäsp*. Förlåt, jag är bara så trött. Äh, jag sätter mig och kollar på TV. Jag äger 3 stycken TV-apparater just nu. Lagom onödigt va? Den största jag har hemma hos mig fick jag från mina föräldrar. Sedan har jag en liten TV i köket som jag vann för flera år sedan. Här i rummet hos mina föräldrar har jag en 28 tums "tjock-TV" som en snäll familj skänkte bort. Det är ganska många som skänker bort TV-apparater på nätet. Hur enkelt som helst att få en TV. Man måste bara bära och transportera den själv.