2010-02-01

Hehe, när man skriver i gamla inlägg så kan det vara bra att sätta rätt datum... annars blir det nog lite knasigt. Det var alltså inga brandbilar här idag, bara jag som missade datumet. Sorry.

Jag har käkat sockerfritt godis idag men utöver lite extra arbete hos gasverket så har det inte hänt något. Nåväl, magen har ett par timmar på sig imorgon också.

Nu ska jag ta min mp3-spelare och bege mig till badrummet för att pudra näsan... nej, jag ska borsta tänderna. Jag har laddat över alla mina Massive Attack-skivor till spelaren och jag lyssnar på den varje kväll när jag gör mig i ordning för att sova. Det är så härlig musik som passar precis innan sänggåendet. Vilket ord egentligen... gå i säng. Jag går aldrig i sängen, jag ligger oftast i den eller som nu; sitter i den. Hm, jag menar: sitter på den. Jag tog mina två Lergigan en timme för sent så jag trodde inte att jag skulle bli trött i tid men jag tror att jag är tillräckligt trött ändå för jag bara svamlar. God natt!