2010-02-26

Jag fick ingen panikattack idag, men det var inte långt ifrån. Fy sjutton vad jag mådde dåligt. Vill inte tänka på det för mycket just nu... kan ju säga att efter Xanor så mådde jag lite bättre. Jag känner mig nere. Vill inte må dåligt. Jag orkar inte med det. Jag skriver kanske mer om det sen. Just nu fryser jag som fan och jag behöver sova. Vi var en stund på Café Opera ikväll. Det var jättelugnt där. Mårten och jag fick varsin goodiebag... och när det lockas med sådana så dyker även kändisar upp. Fast den enda jag såg idag var Jane Timglas. Jag skriver mer om det också... sen, när jag orkar. Jag tog några bilder i alla fall med min urkassa mobilkamera. Jag tänker inte skriva igen var du hittar bilderna för då känner jag mig som en repig gammal skiva. Men om du inte hittar dem så kan du ju maila mig eller skriva en kommentar så förklarar jag det igen.

Har säkert proppat i mig alldeles för mycket mat... skit, jag som försöker hålla mig hälsosam. Det är Xanorens fel; jag blir alltid hungrig av den. *suck*. Jag ska bara kolla färdigt mailen och sen ska jag sova. Jag är helt slutkörd... och deppig som fan. Fast jag blev lite uppiggad av goodiebagen. God natt...