2010-02-17

Tog jag någon Losec igår? Jag minns inte. Nu har jag ont igen i alla fall. Jag mår inte speciellt bra för övrigt heller. Känner mig som en sömngångare hela tiden...

Idag har jag gympat, skottat och tittat på TV. Jättekul. Morsan sa att jag kan få lite ryggmassage. Så jag väntar bara på att hon ska kolla färdigt på sitt sår. Hon har, precis som jag tidigare, tagit bort leverfläckar som suttit på fel ställen och irriterat. Jag hade två som behövde sys och de läkte rätt okej... det är bara den ena (på magen) som lämnat ett fult ärr. Det ser ut som att jag blivit knivskuren och sedan sydd... men det stör inte mig. Det är bara jag som ser min mage ändå. Morsans sår däremot är lite rödare och tar längre tid att läka. Hon gjorde hela proceduren hos husläkaren och tydligen så har de lämnat kvar en del av tråden av misstag och det verkar inte finnas annat att göra än att vänta ut att kroppen ska "trycka ut" den. Dåligt...