2010-02-11

Mårten ockuperar min dator så jag skriver från mobilen. Idag har vi varit ute och åkt en hel del... mest norr om stan. Vi var även inne i city på kvällen eftersom tidningen Chic hade en shoppingkväll hos Twilfit. Det var jobbigt att stå i kö med flera hundra tjejer... jag mådde inte speciellt bra. Så goodiebagen jag fick blev som en liten belöning till mig själv för att jag stod ut och kämpade. I goodiebagen hittade jag följande: 20% rabattkupong på ett helt köp hos Twilfit, en bok, en anteckningsbok, ett par trosor, nagellack, någon annan grej för naglarna, en Chic-tidning, hårmousse, läppglans. I butiken bjöds det på vitamindrycker, vin och doughnuts. Mårten tittade på vinflaskan och såg att alkoholhalten var 11,5%... men ingen verkade kontrollera att de som tog vin var tillräckligt gamla. Nåväl, vi var inte där så länge... men jag fick hjälp av en trevlig anställd att hitta en BH i storlek 65E. När jag har tid ska jag testa hur den sitter och om den är bra så köper jag kanske ett par stycken med rabatten jag fick idag. Ja, och sen måste jag förstås sy in dem så att de sitter bra under bysten.