2010-02-28

Vi är hemma. Ska snart lägga oss. Jag är trött som fan. Det var lite strul när jag skulle få träffa artisten Jason Derülo. Till slut så fick i alla fall jag, Mårten och ca 10 personer till hälsa på Jason och fotas med honom. Han verkade jättetrevlig och jag upptäckte att han tittade in i mina ögon många gånger. Vi fick personligt signerade singlar. De flesta skrev han bara väldigt kort, typ: "To: xxxxxx from Jason". På min singel skrev han "To Vivi, from yours truly Jason". *he, he*. När han framförde ett par låtar på scen så drogs hans blickar åt mitt håll hela tiden. Eller så stod det kanske en jättesnygg tjej bakom mig. Men Mårten sa att han också upptäckte att Jason spanade in mig. Det var ett par andra killar som också kollade in mig. De flesta såg lite creepy ut... det kändes nästan som att det var lite Dahmer-varning över dem.

Hur kan man då sammanfatta kvällen när det gäller kontakt med det motsatta könet? Jo, så här:
* Fantastiskt djupa och varma blickar från Jason.
* Ca 5 killar som nöp mig i rumpan.
* En engelskspråkig kille som kom fram och frågade om Mårten störde mig.
* En ung kille som sa att han hade studerat mig hela kvällen och undrade om jag skulle vilja vara modell åt en kollektion han har... underkläder alltså.

Ångest har jag inte haft... och det beror på att jag tagit totalt 4 st Xanor (fast inte på en gång). Nu ska vi sova för vi ska upp tidigt. Jag ska sova en natt hos mina föräldrar. Jag har ingen lust att stå ut med min jobbiga granne. Dessutom är det en människa som har dött någon våning ifrån mig och det luktar för jävligt och arbetarna väsnas mycket.