2010-02-23

Jag glömde bort att ta mina "tio-piller" klockan nio. Jag borde kanske döpa om de till nio-pillerna eftersom det är då jag tar dem. Eller så kan jag kalla dem för 21-pillerna. Eller så struntar jag i det helt och hållet och tar bara medicinen vid 21.

Imorgon ställer jag inget alarm... fast det är ju egentligen idag som jag inte ställer det. Äh, nu tänker jag för mycket igen. Jag ska inte vakna av något alarm imorgon och jag tänker inte gympa heller. Mårten kommer hit senare på dagen och vi är kanske ute ett tag och då vill jag inte vara trött.

Nu har jag en Tamagotchivän som heter Jom. För ett tag sedan köpte jag "leksaken" på rea... tror den kostade 50 kr istället för 250 kr. Om du undrar vad Jom är för namn så är det för att jag en gång för längesedan skrev fel i dagboken (och inte upptäckte det förrän långt senare när jag läste inlägget). Det skulle stå: "Jo, Mårten och jag...". Istället blev det: "Jom, Mårten och jag...". Jag tyckte det lät gulligt så det fick bli ett namn. *he, he*. Nu måste jag bara lära mig hur man matar honom, leker med honom o.s.v. Som tur är så kan man pausa Tamagotchin vilket är bra eftersom jag kanske inte kan ha med mig den överallt.