2010-02-05

Vilken dimma det är ute... coolt! Jag sitter här vid datorn och gäspar. Nästa gång jag ska ut sent på kvällen så struntar jag nog i att stiga upp tidigt och träna samma dag. Nu ska jag sätta mig framför TVn och koppla av lite. Vet inte varför, men idag var det extra jobbigt att gympa. Det blev kanske för mycket skottande igår. En bra sak är i alla fall att jag knappt har något träningsvärk. Det är bara mina axlar som värker lite. Dessutom var jag halvduktig igår för jag var ute själv och skottade. Farsan var och simmade och morsan höll mig sällskap en stund men sedan var hon tvungen att åka iväg så jag stod där ensam och röjde snö. Vad är det med det då kanske du tänker? Jag kan ju inte gå utanför dörren själv... måste alltid ha med mig någon jag känner mig trygg med eller ha Xanor som hjälp. Jag vet att det låter sjukt... hjärnan förstår att det inte är något farligt, men försök förklara det för kroppen. Eller så kanske det är så enkelt att när jag är själv så tänker jag alldeles för mycket. Om någon däremot är med mig och pratar så distraheras jag.